- Mistrz Gry: Matys
- System: Zew Cthulhu 7ed
- Tytuł: Niewyrównane Rachunki
- Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
- Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
- Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
- Ograniczenie wiekowe: 16+
- Liczba graczy: 3 – 6
- Czas trwania sesji: 3-5h
- Hashtagi: Zew Cthulhu, detektywistyczna, mity, łatwy poziom, Ameryka, lata dwudzieste, prohibicja
- Triggery: W części kulminacyjnej, kiedy badacze widzą rzeczy nierealne. Dalej jest to dalekie od strachu z gier komputerowych czy filmów Tarantino.
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
- Źródło grafiki: Chaosium Inc.
Opis sesji:
Scenariusz pochodzi z Zasobnika Strażnika do Zewu Cthulhu i jest na poziomie łatwym. W 10 minut tłumaczę najważniejsze zasady z mechaniki. Gracze dostaną przygotowane karty postaci, którzy są przestępcami i muszą dla szefa odzyskać czyjś dług. Sesja jest typowo detektywistyczna, ale chodzenie jak słoń w składzie porcelany może spowodować ogon w postaci policji czy dziennikarzy. Przez większość rozgrywki, wygląda jakby nie było mitów, jednakże część kulminacyjna może spowodować szaleństwo u każdej postaci graczy! Długo, długo nic a potem gwałtowna utrata szaleństwa. Jesteście na to gotowi? W tym systemie bardzo łatwo zginąć i używanie broni palnej jest raczej ostatecznością (przestępcom to nie przeszkadza). Akcja dzieje się w miejscowości Arkham w USA w 1922 r.