Darkest Dungeon

Mroczne Ziemie: Przełom

  • Mistrz Gry: Axer Jay
  • System: Warhammer 2 ed, klimat Darkest Dungeon

  • Tytuł: Mroczne Ziemie: Przełom
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak
  • Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 15+
  • Liczba graczy: 3 - 5
  • Czas trwania sesji: 6h
  • Źródło grafiki: Static gamespot

Opis sesji: 
Jeśli ktoś już u mnie grał i poznał mroczne ziemie, to może od razu przejść do ostatniego akapitu.

Burza chaosu ustała. Imperium dźwiga się po ciężkiej wojnie. Książę-Elektor Ostlandu zarządził wyprawę na spustoszone tereny, z których od dawna nie napływały żadne wieści. Pech chciał, że tajemnicza, mroczna siła rozpostarła swą domenę nad nimi.

Ekspedycja została zdziesiątkowana, niedobitki schroniły się w Twierdzy Steinberg – ruinach starego zamku, jedynej bezpiecznej przystani pośród morza niebezpieczeństw. Wraz z uchodźcami próbują przeżyć, zapewnić sobie zapasy w celu kontynuowania wyprawy, zebrania możliwie najwięcej wiedzy o mrocznych ziemiach, oraz na powrót z raportem do Księcia – Elektora.

Wszędzie czyhają nieznane niebezpieczeństwa, które wyzwolą w was najgorsze instynkty. Wasze motywacje mogą być tarczą, lub ciężarem. Wasze nawyki – bronią lub pułapką. Każda decyzja może być istotna, każdy błąd będzie bolesny. Czy jesteś dość zdeterminowany, by ryzykować życie dla szansy na chwałę i bogactwo? Czy poświęcisz wszystko, aby stawić czoła wyzwaniom na mrocznych ziemiach?

Śmiałkowie zdołali uratować dworzan i odkryć tajemniczy kult, który wykorzystywał mroczna energię. Zapewnienie bezpieczeństwa ocalałej szlachcie zaowocowałoby cennymi informacjami, zaś eskorta poza mroczne ziemie podniosłaby prestiż wyprawy i zwróciła uwagę księcia-elektora. Czy ratowanie kilku nadętych bęcwałów okaże się warte waszych poświęceń?
W twierdzy rozpaczliwie brakuje żywności. Na wschodzie jest stara chlewnia w której zostało mnóstwo paszy mogącej służyć za mąkę na chleb. Czy uda się zdobyć jedzenie i bezpiecznie dostarczyć do twierdzy?
A może to wszystko nie ma sensu? Co, jeśli los ekspedycji jest przesądzony i jedynym rozwiązaniem jest ucieczka na północ? Przypomnieć wszystkim, że ekspedycja trwa?