Mroczne ziemie: Horda Atakuje!

  • Mistrz Gry: X-Ray Jay
  • System: Warhammer 2ed. z drobnymi zmianami
  • Tytuł: Mroczne ziemie: Horda Atakuje!
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak
  • Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 15+
  • Liczba graczy: 3-4
  • Czas trwania sesji: 6h
  • Triggery: brutalność, strach, niepoprawność polityczna, dosadność, nieufność, niepewność, konsekwencje podjętych decyzji.
  • Źródło grafiki: www.gameplanet.com

Opis sesji:

Jeśli ktoś już u mnie grał i poznał mroczne ziemie, to może od razu przejść do ostatniego akapitu.

Burza chaosu ustała. Imperium dźwiga się po ciężkiej wojnie. Książę-Elektor Ostlandu zarządził wyprawę na spustoszone tereny, z których od dawna nie napływały żadne wieści. Pech chciał, że tajemnicza, mroczna siła rozpostarła swą domenę nad nimi.

Ekspedycja została zdziesiątkowana, niedobitki schroniły się w Twierdzy Steinberg – ruinach starego zamku, jedynej bezpiecznej przystani pośród morza niebezpieczeństw. Wraz z uchodźcami próbują przeżyć, zapewnić sobie zapasy w celu kontynuowania wyprawy, zebrania możliwie najwięcej wiedzy o mrocznych ziemiach, oraz na powrót z raportem do Księcia – Elektora.

Wszędzie czyhają nieznane niebezpieczeństwa, które wyzwolą w was najgorsze instynkty. Wasze motywacje mogą być tarczą, lub ciężarem. Wasze nawyki – bronią lub pułapką. Każda decyzja może być istotna, każdy błąd będzie bolesny. Czy jesteś dość zdeterminowany, by ryzykować życie dla szansy na chwałę i bogactwo? Czy poświęcisz wszystko, aby stawić czoła wyzwaniom na mrocznych ziemiach?

Sprawy przyjęły nieoczekiwany obrót. Medyk zdradził i dołączył do ludzi lasu, aby razem z nimi zgłębiać tajniki mgły i magii, dzięki której powstała. Śmiałkom udało się zdobyć zapasy i spalić aberrację z dołu na odpadki. Łowczyni pognała konia, skupiając na sobie uwagę świnioludzi i odjechała w siną dal. Nie powróciła, zaś świnioludzie zebrali się w hordę i ruszyli w stronę twierdzy Steinberg. Obrona zrujnowanej twierdzy będzie ciężka, jest niemal pewne że ekspedycja i uchodźcy zostaną pokonani i wycięci w pień. Rozkazem Inkwizytora Hegela, należy wybrać dwie grupy, które uciekną na północ: jedna wyruszy z dworu Steigerhoffów, uratuje ocalałą szlachtę i służbę. druga grupa wydostanie się z twierdzy, zabierając ze sobą wszystkie dowody i zapiski. Pozostali kupią czas skupiając na sobie uwagę hordy. Czy obie grupy wykonają zadanie? Czy ocalałym uda się przeżyć? Tego dowiecie się podczas ostatnich sesji kampanii na mrocznych ziemiach.