- Mistrz Gry:
- System:
- Godziny sesji: 10-15
- Tytuł: A Time to Harvest
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Triggery:
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
UWAGA! Sesja ta jest kontynuacją kampanii, którą rozpoczęliśmy na ostatnim Czasie na Przygodę, dlatego pierwszeństwo udziału mają osoby, które uczestniczyły w I sesji kampanii.
Uwaga! Uniwersytet Miscatonic prowadzi nabór do udziału w ekspedycji multidyscyplinarnej, organizowanego przez znanego i powszechnie szanowanego profesora antropologii Rogera Harrolda! Sekrety historyczne drzemią w ziemi i w pamięci mieszkańców stanu Vermont, trzeba jedynie dociekliwości i otwartego umysłu, aby wydobyć je na światło dzienne.
Niniejszym mam przyjemność zapowiedzieć oficjalne (wspierane przez wydawcę) sesje Call of Cthulhu! Zapraszam do udziału w kampanii Czas Żniw, rozgrywanej w najlepiej znanym w naszym kraju systemie grozy, skupiającym się na odkrywaniu tajemnic i poznawaniu niesamowitych historii. Wątki poszukiwania informacji, śledztwa, konfrontacji z nieznanym i szaleństwa są tu szczególnie istotne – powiada się, że postacie w tym systemie częściej kończą karierę w przytułku dla obłąkanych niż na cmentarzu.
Kampania rozgrywa się w roku 1930 na północ od słynnego miasteczka Arkham. Niektóre działania postaci graczy a także pytania i wnioski graczy po sesji mogą wpłynąć na ostateczny kształt kampanii po jej wydaniu. Planuję prowadzić sesje zwykle w niedziele w godzinach 12:00-18:00, często podczas Czasu na Przygodę na Politechnice lub, jeśli tak będzie bardziej pasowało wszystkim uczestnikom, w innym miejscu i czasie, ale nie rzadziej niż 2x w ciągu miesiąca. Pierwsze spotkanie odbędzie się 18 marca (niedziela). Weźcie pod uwagę że NIE jest to „jednostrzałówka” – zanim się zgłosicie, upewnijcie się że przynajmniej do końca maja dysponujecie wolnymi niedzielami. Opuszczenie pojedynczej sesji nie będzie dużym problemem, ale jeśli macie opuścić większość, chyba nie ma sensu zaczynać.
Drugim, równie ważnym wymaganiem, będzie w miarę dobra znajomość języka angielskiego, ponieważ podręcznik, karta postaci oraz pomoce używane na sesjach zostały przygotowane w tym języku.
Znajomość zasad NIE jest wymagana. Gramy na najnowszej, 7 edycji która minimalnie różni się od wcześniejszych, które były wydawane w naszym rodzimym języku. Wytłumaczę wszystko, co może być potrzebne i pomogę przygotować postacie.
Oczekuję natomiast pewnej znajomości realiów Ameryki okresu międzywojennego (prohibicja trwa, rozpoczął się właśnie Wielki Kryzys, wiele powszechnych dziś wynalazków – na przykład telewizja, telefonia komórkowa i internet – jeszcze nie są znane). Mile widziana (choć niekonieczna) będzie znajomość dowolnego opowiadania H. P. Lovecrafta, pozwoli to lepiej orientować się w klimacie.
Na czas tej kampanii wcielicie się w role studentów (lub „świeżo upieczonych” absolwentów – obecnie asystentów naukowych) Uniwersytetu Miskatonic w Arkham. Zgłosiliście się do udziału w ekspedycji działającej na terenie stanu Vermont. Wskazane jest podejście badawcze – umiejętności rozmawiania, obserwacji, zbierania danych i wyciągania wniosków będą kluczowe. Mile widziane będzie ciekawe odgrywanie postaci.
UWAGA! Sesja ta jest kontynuacją kampanii, którą rozpoczęliśmy na ostatnim Czasie na Przygodę, dlatego pierwszeństwo udziału mają osoby, które uczestniczyły w I sesji kampanii.