Napad na „Poranne Słońce”

  • Mistrz Gry: Chipset
  • System: Nighthaze
  • Tytuł: Napad na „Poranne Słońce”
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 5
  • Czas trwania sesji: 3-4 godziny
  • Hashtagi: My Little Pony, Cyberpunk, Post-apokaliptyczny, Dystopia
  • Triggery: Przemoc, rasizm, kapitalizm, „sugestia Genewska”
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją:
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak (karty postaci zostały przetłumaczone na język polski)
  • Źródło grafiki: Klatka z animacji pt. „Aspect”, prod. CaptainHoers, autora systemu

Opis sesji:
Świat przedstawiony w grze jest w stworzony w oparciu o komiks pt. „Sunjackers”, gdzie na planecie panuje wieczna zima z powodu słońca, które zniknęło ponad 40 lat temu. Życie jest skoncentrowane w dużych aglomeracjach miejskich, aby zaoszczędzić ciepło. Trzy megakorporacje dominują życie rodaków oraz uchodźców, którzy próbują wytrwać do następnego miesiąca.

Wy, jakiś czas temu rzuciliście prace z jakiegoś powodu i zaczęliście brać zlecenia o mniej reputowanej naturze, na przykład wykradnięcie wartościowego ładunku z pociągu towarowego „Poranne Słońce”, który ma przejechać przez Trottingham.

„Cel jest prosty: wskakujecie na jadący pociąg, bierzecie parę konkretnych pudeł z wagonów i znikacie zanim pociąg opuści teren miasta. Jakieś pytania?”