Niewolnicy krwi

  • Mistrz Gry: Damian Polański
  • System: Fallout 2d20
  • Tytuł: Niewolnicy krwi
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 11:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 4 – 5
  • Czas trwania sesji: 4h
  • Hashtagi: pościg, walka, pustkowia i ruiny
  • Triggery: brutalność, przemoc, narkotyki
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją:
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Fallout 4 © Bethesda Softworks, Photo and manipulation © JustInspired

Opis sesji:
Wśród wypalonych lasów Redwood National Park, gdzie olbrzymie sekwoje wciąż dominują nad krajobrazem, plemię Tonka od lat stara się przetrwać w zgodzie z dziką naturą. To jednak niebezpieczne czasy, a życie, które jeszcze kilka dni temu toczyło się spokojnie, zostało zakłócone przez brutalny atak łowców niewolników. Kilku najlepszych myśliwych z plemienia zniknęło w środku nocy, pojmani i uprowadzeni przez tych, którzy nie znają litości ani moralności.
Zrozpaczony starszy plemienia wezwał do siebie najodważniejszych i najbardziej zaufanych wojowników i sojuszników powierzając im misję, od której zależy los całej społeczności. Ich zadanie jest jasne, ale niełatwe – muszą wyruszyć na terytorium wroga, odnaleźć obóz łowców i albo wykupić, albo odbić swoich współplemieńców. Droga przez dzikie, pełne niebezpieczeństw tereny, dawne bunkry wojskowe i tajemnicze ruiny, będzie testem ich odwagi i umiejętności. Wyprawa ta może okazać się walką o życie, nie tylko dla uprowadzonych, ale i dla tych, którzy wyruszą na ratunek