Ubreik

  • Mistrz Gry: Felek / Toudi [21 WDW Stare Żbiki]
  • System: Rpg Stolica
  • Tytuł: Ubreik
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Przeczytanie udostępnionych w opisie sesji materiałów
  • Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
  • Ograniczenie wiekowe: 13+
  • Liczba graczy: 1900-01-02 00:00:00 – 1900-01-03 00:00:00
  • Czas trwania sesji: 2-3h
  • Hashtagi: knucie, władza , rozgrywka potęg, walka
  • Triggery: knucie, walka między sobą, torpedowanie działań innych graczy (z próbą zachowania miłej atmosfery) przemoc
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Paperblue .net | JaeCheol Park

Opis sesji:
Hejooo!
Witajcie w tym cudownym mieście jakim był Ubreik, położonym na pustkowiach stepu, blisko gór i lasów. Każdy ma tam swój biznes nie?

Ludzie mają własne wewnętrzne problemy, władza królewska pada samo miasto powoli jest rujnowane czasy świetności minęły.
Rewolucjonista skumał się nieświadomie z Kultystą Chaosu, ten pierwszy chce obalić króla , a ten drugi wymordować wszystkich na chwałę mrocznych potęg.

W cieniu czają się mroczne elfy, tzw. drowy , sztylety sekrety i trucizny w cieniu chcące zagarnąć dla siebie tak cudowną placówkę wypadową z dala od wielkich potęg powierzchni.

Krasnoludy mają tu swój biznes, dosłownie i w przenośni. Ubreik jest partnerem handlowym, punktem na trasie krasnoludzkich karawan i osłoną krasnoludzkiego królestwa przed atakami, rajdami orków dzikusów i reszty tałatajstwa. Chcą zaprowadzić tu ład i porządek za pomocą złota, i przywrócić dawne prosperity miasta.

Skoalicona z władzą królewską loża magów tez ma swojego reprezentanta, by ocalić miasto stabilizować władze króla i zadbać o interesy ludzkości a zwłaszcza magów.

Witajcie w Ubereik gdzie interesy tych 5 potęg się krzyżują….

opis mechaniki gry czyli z czym to się je:
będziecie jednym z 5 agentów
1-krasnoludem (bogactwo, tajne tunele/przejścia, gwardia przyboczna, kontakty z kupcami)
cel-przywrócić świetność miasta

2-magiem (magia , średnie bogactwo, adepci, magiczne uzyskiwanie bogactwa i wywiadu)
cel- przywrócić świetność miasta

3-kultystą chaosu (szybko rośnie w siłę ,kulty i bojówki, może się ujawnić składając ludzkie ofiary i przyzywając demony bogów Chaosu Nurgla Tzeencha lub Slaanesha)
cel- zniszczyć wszystko

4-mrocznym elfem (skrytobójstwa, agenci , średnie bogactwo, kapryśne wsparcie magiczne)
cel- przejąć władzę

5-człowiekiem (technologia , poparcie tłumu i ludności, dużo słabych agentów niskiego stanu, możliwość samobójców/agentów)
cel-obalić króla, wprowadzić rebelię i postęp

wygrywa każdy który osiągnie swój cel

rozgrywka:
-macie 3 ruchy/działania do wykorzystania, w zależności od trudności może jakaś akcja kosztować 2 ruchy itd.

-kostki decydują czy się udało czy nie, trudność rzutu zależy od przedstawienia metody/waszego pomysłu

-obowiązuje zasada mgły wojennej, to co wasza postać nie wie nie możecie wykorzystać. Niejasne przeczucia się nie liczą bo
np. rebeliant słyszy jak to kultysta chaosu przygotowuje się do zarżnięcia wszystkiego. Wasza postać dowiaduje się dzięki szpiegostwu/agentom (i oczywiście rzutu kostką na nich)

-rozgrywka będzie praw. na +/- 4 osoby mag i krasnolud nie mogą występować razem

-postacie nie mogą się dublować, kto pierwszy ten lepszy 🙂

-parametry
a)agenci-wywiad
b)bogactwo-uniwersalny parametr za złoto kupisz wszystko, zużywa się
c)walka/wojsko- walka to 1 ruch w turze można walczyć 3 razy flanowanie, atak od tyłu lekka piechota ciężka piechota, lekka tarcza itd. będą miały wpływ na rzuty ( i oczywiście zdolności specjalne demonów)

no to do zobaczenia, chętni ^^ cze!
Felek