- Mistrz Gry: Piszmak
- System: Fajerbol
- Tytuł: Karmazynowa Noc
- Godzina rozpoczęcia sesji: 13:00
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
- Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji
- Wymagana znajomość języków obcych: Żadna
- Ograniczenie wiekowe: 13+
- Liczba graczy: 2 – 6
- Czas trwania sesji: Od 2 do 5h
- Hashtagi: #fantasy #k6 #walka #przygoda
- Triggery: Drastyczne sceny, straszne momenty, krew, śmierć
- Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Nie
- Czy MG przygotuje gotowe postacie: Nie
- Źródło grafiki: Ilustracje: www.games-icons.net www.oldbookillustrations.com Licencja: Creative Commons: Uznanie Autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Opis sesji:
Ciemno już… W sobie tylko znanym celu, bohaterowie maszerują wąskim, mało uczęszczanym traktem wijącym się pośród zaniedbanych pól uprawnych. Zmęczenie po poprzednich wyprawach i zmaganiach z potworami daje im się już we znaki i chętnie odpoczęliby oraz uzupełnili zapasy przed następnymi przygodami.
Na szczęście w oddali majaczy okazały zamek u którego stóp rozpościera się miasteczko. Wnioskując z zachwaszczonych pól do-okoła i nielicznych świateł nie jest to bogata miejscowość, ale lepsze to, niż noc pod gołym niebem. Zwłaszcza, że to całkiem niedaleko i pomimo, że zapada zmrok na pewno uda się tam do-trzeć przed północą. Bohaterowie mobilizują się więc do szybsze-go marszu a za ich plecami słońce krok po kroku ustępuje pola księżycowi.