Siedem Sióstr

  • Mistrz Gry: Andre
  • System: Kult: Divinity Lost
  • Tytuł: Siedem Sióstr
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 15:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Nie, tylko doświadczeni gracze
  • Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa znajomość systemu, Podstawowa wiedza o settingu, Kontakt mailowy przed sesją
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: Cały Kult, w tym i ta przygoda, wymagają doświadczonych i dojrzałych graczy – proponuję 30+
  • Liczba graczy: 3 – 5
  • Czas trwania sesji: 5 godzin
  • Hashtagi: horror, ostatnie dni III Rzeszy, Berlin
  • Triggery: wojna, nazizm, przesłuchania, okultyzm, rytuały
  • Czy MG chce się skontaktować z uczestnikami przed sesją: Tak
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Tak
  • Źródło grafiki: Bundesarchiv

Opis sesji:
Luty 1945 roku. Jako brytyjscy agenci zostajecie wysłani do Berlina. Lada tydzień ofensywa radziecka dotrze do miasta – musicie wcześniej zlokalizować agenta MI-6, z którym urwał się kontakt. Jeśli okaże się lojalny, trzeba go wydostać z miasta. Jeśli zdradził – zlikwidujecie go.

Przygoda zakłada, że postacie graczy nie znają się zbyt dobrze, ale współpracują ze sobą. Gracze powinni orientować się w realiach np. rozumieć czym różnią się werhmacht, gestapo, luftwaffe i volkssturm. Wiedza na temat uniwersum Kultu również może się przydać – niektóre z postaci mają pewne niecodzienne doświadczenia.

Na kilka dni przed sesją dobrze byłoby się zgadać, podeślę postacie do wyboru i odpowiem na wszelkie pytania. Jak już otrzymacie potwierdzenie zapisania na tę sesję, napiszcie do mnie, najlepiej na messengera: facebook.com/aaannndddrrreee
Jest mało prawdopodobne że zdążymy rozegrać cały scenariusz na jednej sesji, więc możliwe że później jakoś się umówimy na jej kontynuację.