Artystyczna Ekspresja

  • Mistrz Gry: Mat3usz Witkow5ki (Czyli-ten-który-ciągle-zmienia-nicki)
  • System: cWoD
  • Tytuł: Artystyczna Ekspresja
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Podstawowa wiedza o settingu, Przeczytanie udostępnionych w opisie sesji materiałów, Im więcej wiesz o settingu tym lepiej, ale jeżeli nie wiesz nic to też okej.
  • Wymagana znajomość angielskiego: Nie
  • Ograniczenie wiekowe: 18+
  • Liczba graczy: 3 – 4
  • Czas trwania sesji: 5-6h
  • Triggery: barwne opisy scen, psychedelia
  • Sesja przyjazna dla osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną:
  • Źródło grafiki: visitmalopolska.pl

Opis sesji:
Kraków, 2012.

Późny, jesienny wieczór.
Elektryczne lampy rozświetlają krople deszczu, krople tak drobne, że zdają się trwać zawieszone w powietrzu. Nieustanne drobnienie wody zlewa się z nieodległym gwarem przechodniów oraz turystów oblegających grubaśny donżon Barbakanu, zlewa się z okazjonalnym zgrzytem nieubłaganie rdzewiejących szyn, warkotem silników wlokących się wiecznie remontowanymi lub zakorkowanymi ulicami.
Nieliczni przechodnie pośpiesznie zmierzający przez plac zlany strugami wody kryją twarze pod parasolami, kapturami i smartfonami.
Mimo tego ruchu i gwaru otoczenie wydaje się być… opustoszałe. Bardziej puste niż gdyby niczego w nim nie było – cokolwiek by przez to rozumieć.

Neorenesansowa elewacja Akademii Sztuk Pięknych przykryta półmrokiem i warstwą tłustego smogu budzi przytłaczające i nieco złowrogie wrażenie. Niemy omen nadchodzących wydarzeń.
Za ciężkimi, drewnianymi drzwiami znajduje się nieduży hol z biegnącym przezeń długim i wysoko sklepionym korytarzem oraz masywne schody prowadzące na wyższe piętra z analogicznym rozkładem pomieszczeń. Budynek wypełniony jest budzącymi powagę rzeźbami, obrazami oraz popiersiami uniwersyteckich dostojników, kontrastowanymi prozą tanich korkowych tablic wypełnionych rozkładami, adresami i kserowanymi ulotkami
Drugie piętro jest wyraźnie wyższe, ekstrawagancja przestrzeni połączona z atmosferą wieczoru buduje napiętą i ponurą atmosferę.

Atmosferę idealnie pasującą do umieszczonej wewnątrz pokoju 212 prominentnie wyeksponowanej instalacji artystycznej, ociekającej krwią i częściami co najmniej trzech osobnych zwłok.

Szczęśliwie dla wszystkich, pierwszą osobą, która odkrywa makabryczną ekspozycję jest uniwersytecki wykładowca, nie tylko należący do tajnego akademickiego stowarzyszenia Arcanum ale również będący dobrym przyjacielem dziekanki Anny Czajkowskiej, mentorki Twojej postaci – nauczycielki i opiekunki.
Kobiety obdarzonej niezwykłą ambicją i wolą wskrzeszenia i rozbudowy, szczerze mówiąc nieco skostniałego, krakowskiego wydziału Arcanum. Kobiety, która zebrała i wyszkoliła pod swoimi skrzydłami niewielką grupę studentów obdarzonych niezwykłymi umiejętnościami. Osobę wyczekującą okazji by zabłysnąć ich osiągnięciami i wykorzystać je jako impet niezbędny do wprowadzenia koniecznych zmian.

Przed graczami wcielającymi się w postacie obdarzonych nadnaturalnymi mocami badaczy tajemnic stoi wyzwanie rozwikłania zagadki makabrycznego morderstwa.

Narrator dostarcza kostki, podręczniki i gotowe karty postaci.