- Mistrz Gry: Chimera
- System: Wilkołak: Apokalipsa
- Tytuł: Powrót do domu
- Czy przyjazne dla początkujących: Tak, ale przyda się jednak odrobina doświadczenia
- Oczekiwana wiedza graczy: Podstawowa wiedza o settingu
- Wymagana znajomość angielskiego: Podstawowa – kilka prostych pojęć
- Ograniczenie wiekowe: 16+
- Liczba graczy: 2 – 4
- Czas trwania sesji: do 5 godzin
- Triggery: #niejemynasesji #pićmożna
- Sesja przyjazna dla osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną: Nie
- Źródło grafiki: Okładka dodatku Werewolf: The Dark Ages
Opis sesji:
Średniowieczna Skandynawia. Wiele lat temu wataha Tora Rozpruwacza Żmija otworzyła niewielki caern w pobliżu nadmorskiej osady Kalbek oraz stoczyła walkę z bandą wampirów ukrywających się na pobliskiej wyspie. Zwycięskie wilkołaki dały początek nowej linii Krewniaków, z której pochodzą bohaterowie tej opowieści. Są oni obecnie opiekunami caernu i przygotowują się właśnie do znaczącego zmianę pór roku Rytuału Jesiennego Księżyca, kiedy okolicę nawiedza niespodziewany gość. Jego obecność przypomina o grzechach z przeszłości i stawia bohaterów przed wyborami, które określą, co znaczy dla nich bycie Garou.
U graczy cenię aktywność, pomysłowość i gotowość do przejmowania narracji oraz współpracy przy budowaniu settingu. Sesja na mechanice HOWL. Jest to prościutki system powstały na potrzeby rozgrywania jednostrzałów w Wilkołaka, który opiera się na rzutach jedną kostką sześcienną.