Most Dziewiąty

  • Mistrz Gry: Julian
  • System: Cosmere
  • Tytuł: Most Dziewiąty
  • Godzina rozpoczęcia sesji: 16:00
  • Czy przyjazne dla początkujących: Tak, zapraszam wszystkich chętnych
  • Oczekiwana wiedza graczy: Żadna, wszystko wyjaśnię na sesji, Sam system jest dosyć prosty w zrozumieniu i dysponuję porządnymi ściągawkami dla graczy, dzięki którym szybko zrozumieją istotne zasady, które pokrywają się częściowo z tymi obecnymi w innych systemach. Większość trudniejszych zasad, jak magia tego systemu, nie jest dostępna podczas tej sesji, co sprawia, że przygoda jest dosyć prosta pod względem mechanicznym.
  • Wymagana znajomość języków obcych: Średniozaawansowana – materiały są w języku obcym, ale nie jest ich dużo i/lub MG pomoże
  • Ograniczenie wiekowe: 16+
  • Liczba graczy: 3 – 4
  • Czas trwania sesji: 3-5h
  • Hashtagi: High fantasy, Cosmere, zagubiona magia
  • Triggery: przemoc, potencjalne wzmianki o trudnych tematach (niewolnictwo, system kastowy itp.)
  • Czy MG przygotuje gotowe postacie: Sesja ma zestaw różnorodnych postaci-gotowców, spośród których gracze mogą wybrać jedną z klas systemu – alternatywnie, za wcześniejszym uzgodnieniem, mogę również pomóc im stworzyć własną postać przed rozpoczęciem sesji. Wszystkie materiały będą dostarczone przeze mnie.
  • Źródło grafiki: Oficjalna ilustracja przygody „Bridge Nine” wydanej przez Brotherwise Games

Opis sesji:
Podczas przygody „Most Dziewiąty” udacie się wraz z ekspedycją wysłaną na Strzaskane Równiny, aby zbadać tajemniczą świątynię – jednak, jak zwykle bywa, nie wszystko idzie zgodnie z planem… gracze wcielają się w członków tej ekspedycji, a każdy z nich miał inny powód na dołączenie do tej wyprawy. Całość ma miejsce podczas Wojny Paktu Zemsty, krwawego konfliktu toczonego na sieci płaskowyżów na dalekim wschodzie Rosharu. Chodzą słuchy, że w świątyni znajdują się skarby datowane do czasu mitycznych Srebrnych Królestw…

Sesja jest osadzona w Cosmere, rozbudowanym, uniwersum literackiej twórczości Brandona Sandersona. Świat jest ciekawą, dosyć oryginalną odmianą fantastyki, a akcja odbywa się na Rosharze – planecie pełnej skorupiaków, zapomnianej magii i przetaczających się przez świat Arcyburz. System stawia mocną emfazę na fabułę, zachęcając do głębszego poznawania odgrywanych przez graczy postaci, z których każda ma swoje cele, ambicje, wady charakteru i unikatowe ekspertyzy. Rozmowa jest tu tak samo istotna, co walka, a dostęp do magii Rosharu zależy od siły osobistych przekonań postaci i prób, jakim zostaną one poddane.

Sesja „Most Dziewiąty” to oficjalny jednostrzał, napisany z myślą o graczach niezaznajomionych ze światem i/lub systemem, oferujący dobry punkt wejścia do świata Cosmere.