- Mistrz Gry:
- System:
- Tytuł: Żyły pokryte rdzą
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Triggery:
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
Żyć jako Wampir to znaczy żyć przerażonym.
Zawsze na ramieniu jak diabeł czarnoksięski czyha świadomość Głodu. Zawsze, zawsze, zbliża się. Czasem powoli i skrycie, czasami z wielkim pośpiechem, ale zawsze niczym kruk. Głód nigdy nie może być w pełni zaspokojonym.
Głód, nazywamy To uczucie, ale ten termin śmiertelnych jest niewystarczającym. Śmiertelnicy znają głód, nawet potrafią umierać z głód, ale jest to niczym. Nasz Głód zastępuje niemal każdą potrzebę, każdą znaną nam motywację by żyć , jedzenie, picie, seks, bezpieczeństwo, wszystko – i jest bardziej przekonujące niż wszystkie one połączone.
To więcej niż motywacja by istnieć , to pragnienie, narkotyk dla którego się rodzimy beznadziejne uzależnieni. W tym bluźnierczym akcie, gdy zabierasz krew innemu, leży nie tylko nasze przeżycie, ale i przyjemność która wymyka się opisowi. Głód to fizyczna, psychiczna i duchowa ekstaza, która rzuca na wszystkie przyjemności życia cień.
Być Wampirem to znaczy być uwięzionym przez Głód.
Bestia może być tylko uczyniona uległa Naszym największym wysiłkiem woli; by zaprzeczyć naszej naturze, zaprzeczyć Głodowi znaczy rozwścieczyć Bestię, do momentu aż nic nie zdoła Jej powstrzymać.
Musimy zatem popełnić potworne czyny , aby się powstrzymać nas samych od stania się potworami. Oto jest zagadka.
Potworami jesteśmy, by nie stać się potworami.
List Draculi do Miny Harker