- Mistrz Gry:
- System:
- Tytuł: Wieża Arcymaga
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Triggery:
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
W Everent od dawna źle się dzieje. Mutujące w lesie zwierzęta, braki dostaw, przerażeni ludzie i zatrute źródła. Od kiedy pół roku temu Wieża Arcymaga Kevrosa ekspolodowała w magicznej anomalii, cały świat wokół wioski zdaje się żyć w innym świecie. Burmistrz miasta, elf imieniem Darius Iderli wysłał list do Gildii Najemniczej, z prośbą o pomoc.
Jesteście śmiałkami, wysłanymi tu przez waszego szefa. Od kilku lat jeździcie po kraju, rozwiązując za ludzi ich problemy. Mag, łotrzyk, tarczownik, wojownik… każda profesja w gildii się przyda. Znacie się jak łyse konie i wiecie, że tym razem macie doczynienia z jakimś prawdziwym paskudztwem.
Droga do wieży nie była długa. Jednak gdy stanęliście przed ruiną, jaką była wcześniej wieża, zaczęliście się zastanawiać, jak potężna siła kryje się w jej czeluściach….
Sesja idealna dla początkujących, bazująca na starych dobrych lochach. Czy uda wam się rozwiązać zagadki wieży i zniszczyć źródło, które spacza okolicę?