- Mistrz Gry:
- System:
- Tytuł: Warszawski skowyt
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
Warszawa, miasto o długiej i niezwykle burzliwej historii, w której okresy świetności przeplatają się z krwawymi rzeziami i wyburzeniami… Po tych wszystkich wiekach cienie w tym mieście są niepokojąco wydłużone i zbyt mroczne, by się w nie zagłębiać… Nocni spacerowicze z niepokojem patrzą w mijane przez nich uliczki, jakby przeczuwając, że za bliźnimi w kapturach czyha coś o wiele gorszego… Opowieści o potworach krążące wśród pijaków są aż nazbyt prawdziwe… Policja w tym mieście jest brutalniejsza, politycy są jeszcze bardziej skorumpowani, zwykli ludzie jeszcze bardziej bezbronni… Zaś potwory… Potwory rządzą nocami stolicy.
Jednymi z tych potworów są wilkołaki. Warszawscy zmiennokształtni nie są liczni, przez co muszą nieustannie i zaciekle walczyć o utrzymanie swojego terytorium, które niczym gangrena, toczą stwory spoza widzialnej rzeczywistości oraz… te bardziej widzialne zagrożenia. Hekatomba XX wieku, przez którą miasto musiało przejść, wzbudziła olbrzymie masy wściekłych duchów, pozostawiła rany na rzeczywistości, wypaczyła to, co było właściwe. Nieustanne zmiany znacząco zachwiały równowagą między światem materii a światem ducha. Warszawa, choć zwykli śmiertelnicy nie zdają sobie z tego sprawy, jest miastem przeklętym, groźnym, spowitym ciemnością. Gdy wchodzi księżyc wilkołaki ruszają na swoje łowy, by w pierwotnym szale zwalczać to, co jest grzechem przeciwko naturze świata.
Opowieść dotyczyć będzie losów jednej z warszawskich watah.