- Mistrz Gry:
- System:
- Tytuł: „Terror”
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Triggery:
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
„Dziennik pokładowy, dzień 76. Spotkanie ze starszyzną Inuitów wywołało we mnie dziwne obawy. Przywódca plemienia chciał mi coś powiedzieć, ale stary szaman zbeształ go w języku Kalaallisut. Nasza tłumaczka Amka, upierała się ze szaman majaczył pod wpływem grzybów umki, ale w mej opinii coś więcej kryje się za dziwnym zachowaniem rdzennych mieszkańców tej lodowej pustyni. Nie podoba mi się ta ziemia. Choc wokół śnieg, lód i siarczysty mróz… czuje się jakbym chodził po głębinach gorącego piekła.
Wykorzystujący historyczne fakty scenariusz opowiadający o poszukiwaniach zaginionego w 1845 r. statków HMS „Terror” i „Erebus”, które miały znaleść przejście do Azji przez Ocean Arktyczny. Statki nigdy nie wróciły do swych portów… czy uda się to tym, którzy ruszyli śladem „Terroru”?