- Mistrz Gry:
- System:
- Tytuł: Praski sznyt
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Triggery:
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
Warszawa, gorący czerwiec 1937 roku. Sanacja sprawuje niepodzielną władzę, ulice wrzą od burd wywoływanych przez wszystkie frakcje polityczne, znawcy polityki przewidują nadchodzącą katastrofę, a większość ludzi żyje swoim życiem…
Między innymi jedna z ferajn z Pragi stara się żyć swoim, choć hultajskim, życiem. Prowadzi swoje uliczne geszefty, robi drobne włamy i kradzieże, przemyca alkohol i tytoń. Niestety, ma na pieńku z dintojrą i musi ciągle oglądać się za siebie, modląc się, by nie ujrzeć przypadkiem Sznajdera lub Krwawego Szmulka, dwóch najgorszych zakapiorów z Kercelaka…
Tymczasem tuż poza granicą ludzkiej percepcji dzieją się rzeczy straszne i niewypowiedziane, gwiazdy zmieniają swój układ, by znaleźć się we właściwym położeniu, a cienie na ulicach gęstnieją…
Sesja opowie o ponurej przygodzie owej ferajny. Sprawy szybko przybiorą zły obrót, cienie, zaułki i bramy Warszawy okażą się mroczniejsze, niż zdawać by się mogło, i jedynie od woli i odwagi chłopaków z ferajny zależeć będzie ich przetrwanie.
Postaci zostaną przygotowane, przynajmniej w większej części, przez Strażnika Tajemnic.