- Mistrz Gry:
- System:
- Tytuł: Czynnik Chaosu: Wilkołak - Preludium
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Triggery:
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
Samuel Haight zamknął starą księgę i przetarł zmęczone oczy. Pomimo fizycznego wyczerpania czuł się pełen dumy. Piętnaście tomów tekstu i miał w końcu trop, którego szukał – ślad do schronienia jednego z najstarszych Spokrewnionych. Haight wstał, rozciągnął mięśnie nawykłe raczej do działania niż do bezczynnego siedzenia, i opuścił swój prywatny gabinet.
Kilka minut zajęło mu upewnienie się, czy działają wszystkie systemy zabezpieczające, lecz nigdy nie można się czuć zbyt pewnym, gdy jest się poszukiwanym. Haight wiedział że jest ścigany, że kilkoro Magów i prawie wszyscy Garou pragną jego śmierci. jednak nie liczyło się to. Nie liczyło się nic, oprócz wygranej. Nie liczyło się nic, oprócz udowodnienia, że jego Ojciec był w błędzie. Był w stanie osiągnąć wszystko, pod warunkiem, że spędzi odpowiednią ilość czasu na przemyśleniu każdej możliwej ewentualności.
Gdy skończył zwykłe codzienne czynności zaczął się przygotowywać na przyszłość.Spędził godzinę czyszcząc i szykując broń; kolejną ostrząc noże , które i tak dorównywały większości brzytew. Podczas całego procesu umysł Samuela Haighta był czysty. Każdy krok został wcześniej już zaplanowany, trwale wyryty w jego jaźni w taki sposób, że wykonywany był prawie instynktownie. W końcu Haight spojrzał na swoje dwa noże Bowie, każdy z pokrytym srebrem ostrzem długości półtorej stopy, z rękojeściami wyrzeźbionymi z kości jego wrogów, Garou. Obydwie klingi były wykute przez niego i ochrzczone krwią wilkołaków.
_______________________________________________________________________________
Witajcie w „Czynniku Chaosu” przygodą łączącą systemy Mag, Wilkołak i Wampir. Podzieliliśmy ją na trzy drużyny gdzie każda z frakcji będzie mogła opowiedzieć swoją część epickiej historii. Mexico City jest tutaj mroczne i paranoiczne. Istoty nadnaturalne są świadome swej obecności i nie są zadowolone z tego, co widzą. Wilkołaki wydają się być nastawione na zabijanie każdego, kogo widzą. Gdy reszta istot nadnaturalnych dochodzi do wniosku, że wiedzą o co chodzi Garou one zmieniają front i atakują tych, których chronili dzień wcześniej.