Praski sznyt

  • Mistrz Gry: 
  • System:
  • Tytuł: Praski sznyt
  • Czy przyjazne dla początkujących:
  • Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
  • Ograniczenie wiekowe:
  • Liczba graczy:
  • Czas trwania sesji:
  • Triggery
  • Źródło grafiki:

Opis sesji:

Warszawa, gorący czerwiec 1937 roku. Sanacja sprawuje niepodzielną władzę, ulice wrzą od burd wywoływanych przez wszystkie frakcje polityczne, znawcy polityki przewidują nadchodzącą katastrofę, a większość ludzi żyje swoim życiem…

Między innymi jedna z ferajn z Pragi stara się żyć swoim, choć hultajskim, życiem. Prowadzi swoje uliczne geszefty, robi drobne włamy i kradzieże, przemyca alkohol i tytoń. Niestety, ma na pieńku z dintojrą i musi ciągle oglądać się za siebie, modląc się, by nie ujrzeć przypadkiem Sznajdera lub Krwawego Szmulka, dwóch najgorszych zakapiorów z Kercelaka…

Tymczasem tuż poza granicą ludzkiej percepcji dzieją się rzeczy straszne i niewypowiedziane, gwiazdy zmieniają swój układ, by znaleźć się we właściwym położeniu, a cienie na ulicach gęstnieją…

Sesja opowie o ponurej przygodzie owej ferajny. Sprawy szybko przybiorą zły obrót, cienie, zaułki i bramy Warszawy okażą się mroczniejsze, niż zdawać by się mogło, i jedynie od woli i odwagi chłopaków z ferajny zależeć będzie ich przetrwanie.

Postaci zostaną przygotowane, przynajmniej w większej części, przez Strażnika Tajemnic.