- Mistrz Gry:
- System:
- Tytuł: Opowieść Wiedźmonocna
- Czy przyjazne dla początkujących:
- Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
- Ograniczenie wiekowe:
- Liczba graczy:
- Czas trwania sesji:
- Triggery:
- Źródło grafiki:
Opis sesji:
„Był rok 2517 od chwalebnego zwycięstwa Pana Naszego Sigmara na Przełęczy Czarnego Ognia… W samym środku mroźnej zimy rozpoczyna się święta noc, jedna z najbardziej tajemniczych i przerażających. Hexensnacht. Noc Wiedźm. W blasku pełni obu księżyców granica między światami jest niepokojąco cienka. Duchy zmarłych, upiory i demony wychodzą tej nocy, by nękać tych, którzy, ku swej zgubie, nie skryli się w kojącym otoczeniu ogniska domowego, bliskich i świętych symboli.
Tej nocy Bohaterowie znaleźli schronienie pod wspólnym dachem niewielkiej gospody we wsi Scharmbeck w południowym Wissenlandzie. Przy grzanym piwie słuchają opowieści starszych wioski, od których aż włos jeży się na głowie. W pewnym momencie dochodzi do dramatycznego wydarzenia, któremu czoła mogą stawić jedynie Bohaterowie. Od nich zależy los mieszkańców Scharmbeck…”
BG zostaną przygotowani w większości przeze mnie (celem oszczędzenia czasu). Po zapisach przeprowadzę sms-owe konsultacje z Graczami celem dopasowania BG do ich preferencji. Planuję w tym momencie, że trzech BG będzie z Scharmbeck, dwóch zaś przyjezdnych. Zasady będą odrobinę zmodyfikowane.