- Mistrz Gry:
 - System:
 - Tytuł: „Terror”
 - Czy przyjazne dla początkujących:
 - Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
 - Ograniczenie wiekowe:
 - Liczba graczy:
 - Czas trwania sesji:
 - Triggery:
 - Źródło grafiki:
 
Opis sesji:
„Dziennik pokładowy, dzień 76. Spotkanie ze starszyzną Inuitów wywołało we mnie dziwne obawy. Przywódca plemienia chciał mi coś powiedzieć, ale stary szaman zbeształ go w języku Kalaallisut. Nasza tłumaczka Amka, upierała się ze szaman majaczył pod wpływem grzybów umki, ale w mej opinii coś więcej kryje się za dziwnym zachowaniem rdzennych mieszkańców tej lodowej pustyni. Nie podoba mi się ta ziemia. Choc wokół śnieg, lód i siarczysty mróz… czuje się jakbym chodził po głębinach gorącego piekła.
Wykorzystujący historyczne fakty scenariusz opowiadający o poszukiwaniach zaginionego w 1845 r. statków HMS „Terror” i „Erebus”, które miały znaleść przejście do Azji przez Ocean Arktyczny. Statki nigdy nie wróciły do swych portów… czy uda się to tym, którzy ruszyli śladem „Terroru”?