„Terror”

  • Mistrz Gry: 
  • System:
  • Tytuł: „Terror”
  • Czy przyjazne dla początkujących:
  • Sesja dostępna dla osób z niepełnosprawnością umysłową w stopniu średnim bądź lekkim:
  • Ograniczenie wiekowe:
  • Liczba graczy:
  • Czas trwania sesji:
  • Triggery
  • Źródło grafiki:

Opis sesji:

„Dziennik pokładowy, dzień 76. Spotkanie ze starszyzną Inuitów wywołało we mnie dziwne obawy. Przywódca plemienia chciał mi coś powiedzieć, ale stary szaman zbeształ go w języku Kalaallisut. Nasza tłumaczka Amka, upierała się ze szaman majaczył pod wpływem grzybów umki, ale w mej opinii coś więcej kryje się za dziwnym zachowaniem rdzennych mieszkańców tej lodowej pustyni. Nie podoba mi się ta ziemia. Choc wokół śnieg, lód i siarczysty mróz… czuje się jakbym chodził po głębinach gorącego piekła.

Wykorzystujący historyczne fakty scenariusz opowiadający o poszukiwaniach zaginionego w 1845 r. statków HMS „Terror” i „Erebus”, które miały znaleść przejście do Azji przez Ocean Arktyczny. Statki nigdy nie wróciły do swych portów… czy uda się to tym, którzy ruszyli śladem „Terroru”?